Nejčastější dotazy spojené s cestovním pojištěním

Mám platební kartu, která pojištění už obsahuje. Potřebuji ještě cestovní pojistku?
Platební karty nejsou prvotně určeny k pojištění na cesty. Cestovní pojištění je pouze „doplněk" platební karty, a často mívá omezené krytí. V případě pojistné události je často nezbytné reagovat rychle, tedy rychle spojit pojišťovnu a nemocnici, která bude provádět zdravotnický úkon. Víte jako majitel platební karty, na jaké číslo budete volat? Jako klient Evropské cestovní pojišťovny dostanete kartičku s číslem Vaší pojistky a nonstop telefonem do pojišťovny.

Jsem už v zahraničí a zapomněl jsem se pojistit?
V tomto případě není možné pojistku vystavit, protože existuje riziko případné škody, která mohla klientovi v zahraničí nastat.

Dnes odjíždím a chci být pojištěn?
Pojištění se nedá sjednat s okamžitou platností. Vždy platí až následující den po sjednání a uhrazení pojistného.

Emergency telefon – EuroAlarm – Celosvětová aktivní asistence klientům
Evropská Cestovní Pojišťovna provozuje vlastní asistenční službu, kterou je dceřiná společnost EuroAlarm. Celosvětová aktivní asistence poskytovaná 24 hodin denně je významnou předností našeho pojištění. Kvalifikovaný tým této centrály je připraven poskytnout Vám pomoc v jakékoli nouzové situaci během pobytu v zahraničí.

EuroAlarm Assistance Prague, s.r.o. Křižíkova 36a, 186 00 Praha 8 tel.: + (420) 221 860 606 fax: +(420) 221 860 600 help@euro-alarm.cz

Naši specialisté na letenky