zítra 04.12. od 09:00 do 17:30
Asistenční služba k letenkám NONSTOP
Travel Asistent Maxi od společnosti Click2Claim
zítra 04.12. od 09:00 do 17:30
Nonstop asistence při problémech s letenkami
Společnost Airticket s.r.o. nabízí Travel Asistent Maxi od společnosti Click2Claim. Jedná se o asistenční službu 24 hodin / 7 dní, která cestujícím pomůže při problémech s letenkami jako je zpoždění či zrušení letů, zmeškání návazného letu nebo odepření nástupu.
Profesionální, okamžitá pomoc cestujícím v případě vzniku problému na letišti, s letem, s refundací letenek či pomoc v souvislosti s onemocněním Covid-19 a to 24/7. Díky ní kdykoliv a kdekoliv okamžitě získáte informace, jak postupovat v případě řešeného problému.
Služba je automaticky zahrnuta v taxe 675 Kč spojené s vystavením letenky pro všechny letecké společnosti, mimo Emirates a Qatar Airways. U těchto dvou společností je naše taxa 600 Kč a Vy si můžete službu dokoupit za 75 Kč/letenka.
Travel Asistent zahrnuje
- Refundation Air Ticket Services (RATS)
- Možnost využití asistenční infolinky 24/7
- Ověření nároku na finanční kompenzaci zdarma
- Komplexní servis při vymáhání finanční kompenzace
- On-line přístup k informacím o Vašem případu
- Službu Claim Baggage
- Právní službu v případě soudního vymáhání finanční kompenzace
- Služba Covid Assistance
Co vám služba Travel Asistent MAXI zajistí
- Covid assistance (nejaktuálnější informace v souvislosti s onemocněním Covid-19 v tuzemsku i v zahraničí a to 24/7)
- Kompenzaci za zpožděný let (3 hod. a více)
- Kompenzaci za zmeškání návazného letu
- Kompenzaci za odepření nástupu (např. overbooking)
- Kompenzaci za zrušený let (méně než 14 dní před odletem)
Podmínky asistenční služby Travel Asistent MAXI
- Asistenční služba Travel Asistent MAXI je určena pro jednoho cestujícího s nárokem na vlastní sedadlo v letadle bez ohledu na věk a lze jej využít pouze ve spojení s konkrétní rezervací a letenkou.
- V případě změny v rezervaci letu, k němuž byla Asistenční služba Travel Asistent MAXI zakoupena, se těmto změnám Asistenční služba Travel Asistent MAXI přizpůsobí.
- Asistenční službu Travel Asistent MAXI je možné uplatnit jeden kalendářní rok od data jejího zakoupení.
Více informací o službě TRAVEL ASISTENT MAXI
- Podle výše uvedeného Nařízení rozlišujeme, zda nárok na finanční kompenzaci vzniká nebo nevzniká. Toto Nařízení jsou povinni akceptovat všichni dopravci registrovaní v EU.
Asistence při odškodnění
V případě, kdy dojde k výraznému zpoždění či zrušení Vašeho letu, Travel Asistent Vám pomůže získat odškodnění ve výši 250 - 600 EUR dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004. Toto se vztahuje na odlety a přílety všech dopravců sídlících na území EU. Nařízení se také vztahuje na mimoevropské dopravce, a to v případě, že jejich letadlo odlétá z letiště na území EU (upozorňujeme, že nařízení a tedy i nárok se netýká odletů z letišť mimo území EU).
Prostřednictvím našeho partnera, kterým je společnost Click2Claim, můžete podat žádost o odškodnění. V krátkém čase se dozvíte, zda váš nárok je oprávněný. Na základě zkušeností, znalostí problematiky a dostupných informací mohou našim klientům vyřídit jejich nárok efektivněji, než by byli v naprosté většině případů schopni sami. Společnost Click2Claim si bere provizi 20% vč. DPH z vymožené částky a to pouze v případě úspěchu.